Awesomeness

Har idag tagit tag i träningen jag tänkte utföra medan jag är här. Med det så menar jag att springa iallafall 3 ggr i veckan för att hålla igång min kondis något så nära som ganska bra. Idag blev jag förvånad att jag klarade av att springa hela vägen upp till Hyde Park innan mitt knä började göra ont. Det är ungefär alltid 3 km som jag klarar av att springa innan knät börjar säga ifrån. Jag tror att det har med mina joggingskor att göra för jag hade inte de problemen med knät innan jag skaffade dem. Får köpa nya skor innan vi åker iväg till Nya Zeeland och Fiji.

För jag vill verkligen åka till Fiji! Efter att ha övervägt en hel del andra alternativ så tror jag att det blir så iallafall, bäst så både ekonomiskt och tidsmässigt. Tänkte först att risken för regndagar på Fiji är överhängande, men har googlat och kollat runt och även om det skulle regna några dagar så skulle det inte göra mig något. Det gäller bara att hitta lite bra böcker att läsa och ett bra sällskap att vara med så blir det 2-3 härliga veckor på Fiji :)

Eller vad säger ni om det här paradiset? Bild från en reseblogg, bilden tagen i Nadi dit man ska åka i april :)



Imorgon jobbar jag till kl 17 och efter det blir det nog häng inne i staden, jag är sugen på att kolla runt efter klänning att ha på sig på nyår. Det är ju bara lite mer än 2 veckor kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0