Nytt



Har varit på Broadway shoppingcenter igår och idag en sväng, verkligen grymt stort! Jobbade till 18 idag och begav mig efter jobbet dit för att titta lite (de stänger 19 så man hinner inte med mycket). Hittade en fin långklänning i grönt som jag velat ha nu till halva priset, 30 dollar, typ 200 kronor. Så den köpte jag bara för att jag vill kunna vara fin någon kväll här i den australiska sommaren och självklart när jag kommer hem till Sverige sen :)

Annars en ganska slow dag - det är som mest busy under tiden kring 13 på jobbet, sedan går alla tillbaka till jobbet eller hemmet och har vi inga bokningar är det grymt dött fram tills 17, när nyheterna visas på TV'n och kanske 5 personer äter mat. Vi hinner tala om mycket, jag och mina kollegor, framförallt jag och Greg som är min supervisor. Han har levt ett mycket intressant liv som jag tänker berätta för er när jag kommer hem i maj. Men han har anledning att tro på högre väsen kan man säga.

Nu är jag riktigt trött och längtar efter fredag och helgen som vi ska spendera på stranden, och så tänkte jag, Fredrika och Maja gå ut i helgen någonstans nära här på George Street. Det ska bli skoj! Längtar dock efter julen lite grann nu när det börjar komma upp juldekorationer överallt och de spelar Christmas Carols. Nyår lär ju vara roligt i Sydney det också! :)

Nu ska jag se lite på mitt älskade House MD innan jag lägger mig, jobb imorgon mellan 12 och 17. Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0