Packing, packing?

Tanken är att jag ska packa nu, men jag har bakat en stooor chokladkaka till mitt sista besök på jobbet på måndag, ätit nästan all topping som blev över och mått illa av det, och nu har jag suttit här några minuter och forskat om Cooköarna. Varje ord man läser om dessa fina öar får mig att vilja åka dit och bara där i 6 månader och liksom - inte göra nåt. LEVA bara, helt utan stress eller något. Det mesta verkar vara ganska billigt faktiskt - 100 kr natten på ett idylliskt vandrarhem som t.o.m. hämtar från flygplatsen! - och när vi åker dit så ska vi minsann stanna två veckor eller något. Jag sitter här och längtar ihjäl mig när jag läser denna artikel:
http://www.aftonbladet.se/resa/resmal/oceanien/soderhavetsoar/article350964.ab


Jag har förresten 22 timmars flygtid från London till Sydney på mig att döda på onsdag. Vad ska man göra? Förslag, tack! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0