Ryanair i Europa = Tiger Airways i Australien

Här i Europa åker man ganska billigt mellan storstäder om man vänder sig till lågprisflyget Ryanair. Jag har åkt till både Barcelona och London med Ryanair och har bara bra erfarenheter av dem, vilket kanske beror på vad man som person förväntar sig av dem eller inte... Iallafall, i Australien finns det faktiskt ett liknande flygbolag, nämligen Tiger Airways som flyger i hela Australien och i princip hela Sydostasien, med mycket flighter förbi Singapore. Skulle vi ha råd i april någon gång så är det verkligen ett alternativ att flyga norrut i Australien för att uppleva Stora Barriärrevet och andra spännande platser :) dessutom skulle jag också vilja åka till Nya Zeeland för att gå runt på inspelningsplatserna för Sagan om Ringen, men vi får se om det blir av. Är ju lite kallare i NZ haha....

Är ni intresserade så kan ni kolla in Tiger Airways hemsida här.

Idag ska jag faktiskt skriva klart mitt CV på engelska. Jag har blivit jätteförkyld så det känns som att jag behöver hålla mig inne idag. Förhoppningsvis blir jag inte sjuk i Sydney!

Kommentarer
Postat av: Sara

de finns et program på tv som heter Airways som hadlar om det flygbolaget. Kolla in det vet ja:)

2010-10-28 @ 22:45:50
URL: http://lovingvintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0