Work ethics

Hur bra mitt jobb än är så blir jag mörkrädd av hur respektlöst man som arbetare kan bli behandlad här nere. Nu handlar det inte om mig, utan det jag bevittnar på min arbetsplats just nu. Jag förstår inte hur man kan negligera någon som varit anställd i flera år på ett sånt sätt som jag får se här nere. Överhuvudtaget hur man kan välja att utesluta personer från en diskussion som verkligen rör dem.

Saknar Ica lite just nu. Eller jo, mycket.

Och äckel-bengalen anklagar oss för nudelstöld. Ja, vi är ju så snåla att vi snor nudlar från snubben från Bangladesh som lever i ett vardagsrum! Arga är vi och nu planerar vi hämnd, när vi flyttar ut härifrån det vill säga. Fredrika har en klockren idé.

Nu blir det How I Met Your Mother innan jag lägger mig. Ska sova söta drömmar om salladsbaren på Ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0