Above us only sky

Det är inte ofta jag stannar uppe och är vaken 34 timmar för en kompis har missat sitt tåg och måste vänta på att de ska börja gå igen. Men igår blev det en sen afterwork och jag och Luke gick runt i en tom Sydneystad klockan fyra på morgonen för att döda tid. Det skiljer några år mellan oss, ganska många faktiskt, men det är en riktigt bra aussie jag lärt känna på jobbet och definitivt en vän jag kommer hålla kontakten med när jag åker härifrån. Det är så sjukt hur fort tiden har gått; jag har jobbat snart tre månader på cluben och det känns som att det är en liten komplicerad jobbfamilj som finns där, och det känns som att jag varit där 3 år och inte månader. Tiden går fort men långsamt, liksom. Och insåg idag att det bara är 6 veckor kvar tills jag har gjort mitt sista pass där, och sagt hej då till den där dysfunktionella temporära arbetarfamiljen jag varit del av under en längre tid än jag trodde att jag skulle få när jag kom till Sydney. Illa att bli fäst vid saker, men så är det. I'll get over it.

Fredrika är iväg på en jobbavslutningsfest jag skulle så gärna velat gå på, men mitt huvud behöver verkligen sömn, annars är hela nästa vecka förstörd. Har städat toaletten och gjort pannkakor dock och det känns som att jag är inne i någon form av andra andning i vakenhet just nu. Men nu blir det dags att sova tror jag. Klockan 20 på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sandy.

Åh, Det är sånt man gör för sina vänner.:) Shit, tiden går verkligen fort!:D NJUT som fan.



Sv: Vad jobbigt att missa Sia och alla bra band som har spelat/kommer spela där. Men det kostar ju en hel del så man får priotera bort en hel del.:)

2011-01-29 @ 16:41:48
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0