Adrenaline

Jag kommer saklart att blogga om alla mina aventyr har i Nya Zeeland (och sa smaningom aven Queensland). Men just nu skippar jag allt jag har gjort for att uppdatera om det sjukaste jag nagonsin gjort: hoppa bungyjump, 134 meter over marken. Absolut den upplevelse mest vard pengarna hittills tillsammans med skydivingen.

Det gar inte att beskriva kanslan av att kasta sig utfor en kant sa hogt upp. Att se stenar och en fors och vassa klippor pa marken och bara undvika tanken pa att man kanske kanske traffar dem. Att linnan gar av crossade ocksa my mind. Men jag hade fel. Det var sa javla underbart, sa sjukt obeskrivligt insane! Adrenalinkicken var ultimal och mina hander skakade efterat. Det var dock inte alls lika laskigt som jag trodde att det skulle vara - jag skulle latt gora om det, om jag fick chansen att hoppa en som var hogre! Nu ar det ju bara fjanterier att ge sig pa en som ar 43 meter hog (det popularaste alternativet har, de flesta ar chicken och vagar inte 134 meter).

Jag, Linnea, Linus och Jakob har hoppat bungyjump, satan vad vi kan skryta om detta i resten av vara liv!





Nu tar vi lite drinkar har pa kvallen innan vi fortsatter mot Dunedin. Queenstown ar supermysigt (typ som Are) men verkligen inte sa stort som man kan tro. Efter Dunedin ar det Lake Tekapo i en natt, Kaikora i tva natter (eftersom vi inte stannar i Christchurch) och sedan bar det av mot Norra on igen. Vi aker hem pa onsdag kvall nasta vecka, sjukt att Nya Zeeland/trippen snart ar slut. Men det ar och har varit sa underbart sa det ar obeskrivligt.

Puss och kram fran er galna kamrat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0