Noodles, baby

Nu får jag egentligen bara leva på 10 dollar fram tills på onsdag, men då detta är ganska omöjligt så får jag låna lite pengar av mig själv. Har ju en skapligt bra budget här, men med implusshoppning och andra saker så är det svårt att hålla den särskilt bra. Till exempel att jag var tvungen att gå kursen i lördags. Anyway, mina nudlar kokas i detta nu, fast snart ska jag gå och handla bacon, grönsaker, ägg och andra basics så att man får i sig tillräckligt av matintaget. Proteiner, kolhydrater och fett kommer man långt med!

Igår åkte jag till norra Sydney för att hänga med kompisar till Ben. De har ett helt annat sätt att "hänga" på än vad vi har här hemma och det är roligt att ta del av hur riktiga Sydneybor spenderar sina lördagar. Åt en oerhört god kycklingkebab också, men det slår inte Istanbul kekab på långa vägar. No way. Iallafall... Hade en väldigt trevlig kväll med roligt sällskap!

Jag och Ben =)



Nu bär det av mot Broadway. 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Han är verkligen supersöt! :)Försök bara få honom att gilla twilightfilmerna med så blir det perfekt :D

2010-12-05 @ 18:12:30
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0