The attached file

Nu har jag skrivit klart mitt CV på engelska! Det är så skönt att ha det gjort och det var inte alls lika svårt som jag trodde. Fick bra hjälp och hade en "mall" att gå efter. Det svåra är att få det att framgå att jag inte har något annat nummer eller någon annan adress än de svenska jag har. Men äh, det får fungera. Är väldigt nöjd med vad jag skrev i mitt personliga brev! Formal English-lektionerna vi hade i engelska C kom till nytta för första gången tror jag.


Anyways, nu har jag faktiskt skickat my resume till kanske 6-7 olika ställen, varav ett heter Bindaree Beef där chefen snart ska kontakta mig tydligen. Exciting! Allt känns dock sjukt avlägset även om det bara är mindre än fyra veckor kvar nu snart... Jisses.

Nu är det dock inte mycket mer kvar att göra än att jobbsöka via internet, betala en massa saker som försäkring och slutfaktura på mobilen, och skaffa en ordentlig resväska som återstår. Min avskedsfest ser jag fram emot också.

DETTA ÄR HELT GALET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0