1 oktober

Hej på er! Nu har jag suttit ungefär en timme och trekvart för att koda ihop den här bloggen. Hade jag inte haft sällskap av älskade Spotify vet jag inte vad jag hade gjort (ni som vill veta vad jag lyssnar på kan alltid titta in på min lastfm-användare).

Här är det alltså som ni fattar tänkt att jag ska skriva om vad jag gör innan och under min resa till Australien. Det är väl några som är intresserade av att veta hur det går (hoppas jag iallafall haha), så jag gör detta dels för er skull, och dels för att jag ska ha en blogg att titta igenom sen när jag kommer hem igen i maj. 

Det blir mycket bilder, mycket filosofierande och mycket att bara rabbla upp vad som försiggår. Ni som känner mig vet att jag gärna skriver av mig när jag vill rensa huvudet från tankar. Och jag gillar när man kommenterar, vilket jag hoppas att ni ofta gör, och jag ska förstås svara på alla frågor som ni kanske kanske kanske ställer :) 

Första frågan: vad tycker ni om designen? För mycket grisrosa haha?

Idag är det förresten 33 dagar kvar tills vi åker. Pirrigt! =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker du är grym som gör det och vet att det kommer bli något stort av dig en dag. Det har jag alltid vetat, ända sen lågstadiet. :)

Lycka till!

2010-10-01 @ 01:46:20
URL: http://linneac.blogg.se/
Postat av: Anneli "Sulan"

Najs!

Då kan man ju ha lite koll på dig... å något sugen man blir när du säger pay me a visit!!

Nja lite aprikos men den e schysst!! Bra jobbat Friisen!!

2010-10-01 @ 09:01:48
Postat av: Sara

assnygg design! Asså jag vill också ändra designen på min blogg men jag fattar itne hur man gör. Hur lärde du dig?

2010-10-01 @ 10:41:08
URL: http://lovingvintage.blogg.se/
Postat av: bbs

oj det snart. vad ska du göra med dina andra blogg? du kunde istället bara ändra namn och ha den här header:)

2010-10-01 @ 11:01:13
URL: http://babyshakur.blogg.se/
Postat av: Sandy.

Designen är grym! Namnet på bloggen blev oxå bra:) jag kommer iaf läsa här också såklart :D haha spännande iaf!

2010-10-01 @ 12:30:32
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0