Inte min grej

Det regnade idag klockan 10 och vi bestämde att skjuta upp Blue Mountains-resan till, ja, innan vi lämnar Australien iallafall. Såg på Black Swan, rekommenderar den verkligen! Lite psycho sådär men jag gillar sånt. Och Natalie Portman borde vinna en Oscar imorgon/idag!

Istället gick jag och pojkarna runt i två timmar och dödade tid på Myer (Sydney's NK) innan vi skulle äta buffé på ett billigt ställe. Var väl inte de bäst spenderade 10 dollarna hitills då det var koreanskt och starkt och inte direkt så att man jublar av glädje över hur gott det var. Tacka vet jag Golden Bangkok därhemma där man får hur god mat som helst (jordnötssås in my heart!), och där läsk ingår, för samma pris. Blir nog ett besök eller två där när jag kommer hem. Hursomhelst gick vi hem till mig efteråt och såg på Solsidan, och Jakob och Linus bokade sina flygbiljetter - de drar till Tasmanien imorgon och sedan åker de till Melbourne och kanske Alice Springs efter det. Sedan kommer de hem nästa fredag och sedan åker vi. Insåg förresten att det kommer att bli den första gången sedan jag var 15 år som jag inte jobbar på mer än tre veckor. Fatta - jag har jobbat non-stop sen jag gick i nian. Sjukt ju. Oh well, alltid bra att ha ni bagaget. Ska njuta av min semester som tusan!

Nu ska jag läsa lite mer i 127 Hours och se om den blir mer intressant. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0