48 dollar och 40 cent

Så mycket fanns i min dricksbössa jag öppnade idag efter att ha börjat på den för lite mer än en månad sedan. Är inte alls mycket om man jämför med restaurangbranschen men för att stå i baren och bara hälla upp öl åt gubbar är det helt ok! Får ju ingen dricks i bistron (trots att man jobbar hårdare där:P) och alla dricks i baren går sedan några veckor tillbaka till Queenslandinsamlingen. Så, sparpank som jag är, öppnade jag burken. Trevligt. Ungefär 350 kronor i svenska pengar, dessa mynt.



Kommentarer
Postat av: Julls

Galleria, Lund



En tjej ~20 och hennes pojkvän ~20 går omkring i gallerian då låten "Just the way you are" spelas i högtalarna.


Tjejen: Älskling, tycker inte du att jag är amazing precis som jag är?


Killen: Nej! Är man amazing kan man typ flyga och springa genom väggar.

2011-01-31 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0