Tipping on my toes

Har efter nästan en hel vecka i sängen äntligen blivit något så när frisk. Mycket mediciner som trashat min stackars mage, men nu tror jag att jag kan känna mig som människa igen. Sitter och ska snart ta på mig jobbkläderna för 3 timmars soft jobb idag, skönt att börja med ett kort pass.

Har varit superdålig på att blogga och det är verkligen tråkigt, men ibland har jag ingen lust att skriva alls, och ibland bara flyger det ord ur mig. Jag ska försöka att bli bättre på det. För övrigt blir det en mindre bildrik blogg numera, stör mig så enormt på att man inte kan ladda upp bilder smidigare här på blogg.se. Det är bara två månader kvar av Sydneyliv innan vi beger oss mot Nya Zeeland och sedan ett ännu obestämt resmål. Cooköarna? Fiji? Cairns? Lyxproblem, lyxproblem...

Dags att ta tag i en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0