Den snabbaste vägen till hjärtat

Luke tipsade mig om ett australiskt band som heter John Butler Trio igår, och i avsaknad av Spotify får man nöja sig med att kolla upp det på YouTube. Blev jätteglatt överraskad av att jag bara älskar deras låt "Revolution". Tänka sig att jag aldrig hört talas om dem förut. Nåväl, de är nästa band att ta plats på min extremt överladdade iPod (4 GB) som snart ska bytas ut mot en iPhone som jag dessutom ska köpa Spotify Premium till. Känner musikaliskt handikappad utan älskade Spottan!

Annars har det varit en hostig helg där jag skippat två utgångar för mitt eget bästa, trots att det ikväll är den sista lördagskvällen vi spenderar i Sydney. Söndag imorgon, blir förmodligen ännu lite mer packning inför vår avresa om mindre än en vecka. Är pepp som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0