Arrival

Jakob har joinat svenskarna i Sydney och vi letar nu lägenhet istället för rum. Veckan har gått fort med mycket jobb, mycket uteliv, mycket sena kvällar och väldigt lite av den underbara varan sömn. Jag börjar känna att kroppen inte riktigt gillar att jag sover så lite, och inte bara på grund av själva läggdagstiden utan att det är så fruktansvärt varmt i rummet att jag vaknar dyngsvettig på morgonen och kastar mig in i duschen. Hursomhelst så kan jag lova att jag har kul! Ska försöka sova bättre nästa vecka...

 

Så blogginlägg har det ju alltså inte blivit så mycket av, det känns som att förmågan att skriva något intressant tryter när hjärnan bara skriker "soooov!". Men jobbet går galant förutom att jag gjorde ett litet misstag bland pokermaskinerna som kostade klubben 100 dollar. Men allt var okej och det känns skönt att jag har så bra kollegor!

Den här veckan har det blivit sicky weather här och det är så gaaaaalet kladdigt så ni anar inte. Igår var vi ute en sväng på kvällen, bland annat inne i The Rocks och tog oss en liten mangoöl, och på vägen hem klockan 00 på kvällen så svettades jag något så otroligt mycket. Mitt på natten! Gudars.



Har tagit endel bilder men jag orkar fasen inte ladda upp dem alla med den kassa bilduppladdaren som finns på blogg.se... Antar att de flesta av mina läsare här har Facebook så kolla där för mer :) nu ska jag sova ordentligt, jag ska faktiskt jobba imorgon trots att det är lördag - gjorde ett bra intryck på function i måndags så jag fick ta ett till pass. Håll tummarna för att det går bra!



Puss från Aussieland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0