The sunny side

Det blev en sen kväll med chips, läsk och Due Date tillsammans med våra pojkar här hemma igår. De hade lite beslutsångest över var de skulle ta vägen under de få dagar de har tills vi ska fira Linus födelsedag på fredag, men tillslut samsades de om Byron Bay och de sitter på ett 13-timmarståg as we speak. Födelsedagsbarnet har ångrat sig och joinar oss förmodligen till Queensland också, och det känns sweet att vi blir hela fyra personer!

Nåväl, early morning idag och när jag kommer till jobbet en halvtimme för tidigt så springer chefen fram direkt och undrar om jag kan stanna till 21 för att min supervisor var sjuk. Fint med pengar tänker jag, men nu när jag sitter här 9 och en halv timme senare så är mitt huvud lite halvdött och min kropp skriker efter sängen. Ångrar inte att jag tog passet, ville egentligen bara säga att jag ibland sliter häcken av mig för att skramla ihop pengar :)

Sitter och lyssnar på Adele, men nu blir det ett avsnitt av Solsidan innan jag lägger mig för sömn tidigt, vet inte hur jobbtiderna är imorgon, men men. Har en lista på saker jag måste göra, och det känns knappast som att imorgon kommer bli mycket mer produktivt än idag. Oh well, allt ordnar sig.

Förresten Sverige - skicka Eric Saade till Eurovision om inte Love Generation kickar ass på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0