Trehundrasextiofem plus

Fick gå upp klockan 06 imorse för att hinna till jobbet i tid efter dusch och havregrynsfrukost - jag är inte direkt någon morgonmänniska förutom när jag absolut måste, och idag kunde inte ens tre koppar kaffe göra något åt den saken. Receptionen på jobbet i ungefär 6 timmar är inte direkt något jag är hyper över, men det är ganska soft också, även om jag saknar baren och faktiskt även restaurangen. Är helt jäkla slut efter den här dagen. Mycket beror nog på att jag inte gått upp såhär tidigt sedan vi drog oss upp ur sängen i Singapore för tre månader sedan.

Nu finns det alltså bara en sak att göra och det är att se på House. Jag har sagt det många gånger - kanske inte här, men ändå - fast jag säger det igen: bästa tv-serien, någonsin. Lost hade förstaplatsen, men nej, vad som händer på Princeton Plainsboro är fasiken det bästa jag har sett. Inne påsäsong 7 nu och det är bättre än någonsin. Humorn är helt underbar, dramat är så gripande, alla medicinska utredningar är så fascinerande (ville bli läkare ett tag på grund av House, och egentligen vill jag nog det kanske fortfarande, innerst inne).
Ge det en chans, ni som inte har det än.

Kärlek till Hugh Laurie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0